klocki hamulcowe brembo
ACS Mazur [Polska]: Strona 2 - Pancerni.net ACS Mazur [Polska]: Strona 2 - Pancerni.net
Pancerni.net
sobota, 18 listopad 2017
Start arrow Wozy specjalne arrow ACS Mazur [Polska]
ACS Mazur [Polska] PDF E-mail

ImageSkrzynia ładunkowa zamontowana jest na ramie za kabiną, z przodu na jednej śrubie z każdej strony, a z tyłu na wsporniku trapezowym. Poza tym skrzynia ładunkowa stoi na dwóch belkach drewnianych przymocowanych do jej podłogi. Skrzynia ładunkowa od góry przykryta jest opończą (brezentem). Ciągnik posiada części zamienne i sprzęt niezbędny w trudnym terenie. Ciągnik  wyposażony jest w reflektory, światła gabarytowe, ostrzegawcze i sygnalizacyjne oraz szkła odbłyskowe.

Podstawowe dane techniczne:
Ciężar własny – 13 500 kG
Ładowność skrzyni ładunkowej – 12 500 kG
Siła na haku – 12 500 kG
Maksymalny ciężar przyczepy – 25 000 kG
Długość całkowita – 5,81 m
Szerokość – 2,89 m
Wysokość – 2,695 m
Prześwit – 0,465 m
Prędkość jazdy po szosie - 53 km/h
Zasięg jazdy (z ładunkiem i przyczepą) – 490 km
Pokonywane przeszkody:

- maksymalny kąt wzniesienia – 300
- maksymalny kąt przechyłu bocznego – 350
- brody o głębokości – 0,80 m

Napęd – silnik W-54 wysokoprężny, 4-suwowy, 12-cylindrowy, o mocy maks. 350 KM przy 1700 obr/min.

tekst http://www.softland.com.pl/aerojac, fotografie Jarosław Sobociński


Google Ads
Wiadomości Wprost
Tani hosting
Profesjonalny hosting
Serwery dedykowane
Servery VPS
Tani hosting www

Google PageRank™

© 2008 Zechmann for Pancerni.net. All rights reserved.